Александра Велкова, изпълнителен директор на „Атлас Агро Сайънс“ ООД, победител в конкурс „Иновативно предприятие на годината 2021“, категория „Зелена иновация“, разказва какво се случва с компанията в годината след получаването на наградата.
- Разкажете ни какво се случи с Вашия проект тази година?
- Въпреки нестабилното икономическо състояние на държавно и на наднационално ниво „Atlas Agro Science“ се радва на значителен корпоративен растеж през последната една година. Младата ни компания уверено създава нови бизнес партньорства и постепенно заема своето място на сцената за развитие и иновации. През изминалите месеци успяхме да реализираме ключови проекти с различни български общини като Велико Търново, Тервел, Поморие, Приморско, Ловеч и Столична община, които избраха да се насочат към прилагането на най-добрите природосъобразни практики в своето управление. Към настоящия момент ни предстои и осъществяването на проектни дейности и партньорства с нови 10 общини в страната. За нас е истинска радост, че все по-голяма част от управляващите демонстрират ангажираност и отговорност спрямо околната среда, а фактът, че толкова институции и компании се доверяват на нашите опит, познания и продукти е повече от красноречиво признание, че сме поели курс в правилната посока.
- Как участието в конкурса и марката „Високи постижения в иновациите“ Ви помагат за развитието на Вашата компания и проекти?
- Една от причините „Atlas Agro Science“ да се радва на толкова многобройни нови бизнес партньорства е именно участието на компанията в този конкурс. Последвалото отличие допринесе за доброто позициониране на Atlas в екосистемата на иновационното развитие и неговите катализатори в България. По този начин ние не само получихме възможността да повишим своята разпознаваемост, но и да достигнем до нови аудитории със своето наистина значимо за планетата и човечеството послание.
- Бихте ли препоръчали на свои колеги да участват в Конкурс „Иновативно предприятие на годината 2022“ и защо?
- Освен вече споменатите предимства, които участието в конкурса предоставя, младите компании получават възможност да станат част от един networking процес, в който могат да почерпят корпоративен опит и познания от други фирми, някои от които – добре установени на пазара. Също така досегът помежду им може да създаде предпоставки за здравословна конкуренция, която да послужи като мотивационен тласък.